Olavsgaard digital kampanje

Kurs og konferansegjester på Olavsgaard hotell stiller høye krav – og belønner hotellet med en fabelaktig respons. Da det ble besluttet å dele gjestenes gode tilbakemeldingene med resten av verden, utviklet Createurene et kampanjekonsept som omfattet både digitale og tradisjonelle medier.  Det ble bl.a. benyttet Facebook aktivt, med kampanjesider, test og konkurranse – i kombinasjon med nyhetsbrev og annonser i digitale medier, samt tradisjonell DM. Stor pågang og stor interesse resulterte i mange ”likes” – og mange nye forespørsler!
RELATERTE JOBBER
/jobber/digitale%20medier%20mobil/dovrepeisen/dovrepeisen-web-mobil2.jpg
Dovrepeisen
/jobber/digitale%20medier/bilder%20for%20utlistning/slm-revisjon-web-liste.jpg
SLM-revisjon.no
/jobber/digitale%20medier/bilder%20for%20utlistning/creno-liste.png
Creno.no
/jobber/digitale%20medier/bilder%20for%20utlistning/proxdynamics-liste.jpg
ProxDynamics
/jobber/digitale%20medier/bilder%20for%20utlistning/cruise-liste.png
Cruise.no
KONTAKT OSS
Ta kontakt med oss for en
uforpliktende prat eller la oss kontakte deg.

Tlf: 64 83 27 00






























 
KONTAKT OSS
Ta kontakt med oss for en
uforpliktende prat eller la oss kontakte deg.

Tlf: 64 83 27 12